Scenarii apocaliptice in filme

Astăzi am fost la Iron Man 3, despre care o să vă povestesc mai târziu, iar cu această ocazie am mai adăugat câteva filme pe lista „De văzut” în perioada următoare. Un lucru pe care l-am observat a fost tendința de a lua foarte în serios predicțiile calendarului mayaș, conform căreia sfârșitul lumii trebuia/ trebuie să vină în 2013.

Unul dintre trailerele care mi-a lăsat această impresie a fost World War Z, cu Brad Pitt în rolul principal.

La prima vedere, filmul seamănă foarte mult cu 2013 (filmul): Terra este la un pas de distrugere, un bărbat obișnuit (mai mult sau mai puțin) încearcă să își salveze familia și multe alte scenarii hollywoodiene. Când am început să scriu acest articol, mi-am dat seama că filmul a preluat câteva idei și din I am legend (2007).

Alte filme despre cu tematică apocaliptică care vor fi lansate anul acesta sunt:

Oblivion

http://www.youtube.com/watch?v=HQ0iiqyJ7BU

The Hunger Games 2: Catching Fire

Ar mai fi Olympus Has Fallen, care se rezumă la distrugerea Casei Albe, deci tot un scenariu apocaliptic, pentru americani cel puțin.

Vizionare plăcută cinefililor!

Lasă un răspuns

RoBlogs

