Cand romanii se unesc…

…. avem parte decele mai frumoase surprize!

Și aici nu mă refer la „Alături de Sabina!” sau „Susține naționala României!”, ci la asta:

Un site organizează o întrecere pentru a determina care este „ză best” orașș de vizitat în 2013. Printre orașe atractive precum Istanbul, Rio de Janeiro, New York, Paris și multe altele, s-au mai strecurat orașele Sibiu și București.

Eu am început să urmăresc competiția din 16-imi, când a început să i se facă promovare masivă pe facebook și twitter. Pe atunci îmi ziceam că Sibiul o să ajungă cu siguranță în finală, iar capitala o să se împotmolească pe drum. Câteva săptămâni și retweeturi mai târziu… surpriză! Orașele București și Sibiu au ajuns în semifinale, la întrecere cu Granada și Buenos Aires!

Iar dacă vă uitați la scoruri o să aveți surpriza să vedeți că ambele orașe conduc și s-ar putea să avem o finală între cele două. Dacă vreți să vedeți cum evoluează situația, puteți să intrați și să votați unul sau ambele orașe la adresa aceasta.

Pentru curioși, cam așa arăta scorul azi dimineață.

Lasă un răspuns

RoBlogs

