Recenzie: Regina Matasurilor de Vanora Bennett

Autor: Vanora Bennett
Titlul original: Queen of Silks
Titlul tradus: Regina Mătăsurilor
Anul apariției: 2008 (2011 în România)
Număr de pagini: 489

Despre evenimentele din Regina Mătăsurilor aș putea să vă povestesc până mâine dimineață, dar nu o s-o fac. În schimb o să vă spun câte ceva despre surorile Lambert, o femeie isteață și descurcăreață, Alice Claver, precum și societatea londoneză după Războiului Rozelor (despre care e imposibil să nu vă amintiți de la orele de istorie).

Avem pe de o parte surorile Lambert, Jane și Isabel, care acceptă să se mărite, pentru a-l ajuta pe tatăl lor să urce pe scara ierarhică a aristocrației britanice. De la bun început se conturează o relație mai tensionată între fete și tatăl lor, dar fiecare alege să exprime acest lucru în felul său propriu.

O altă figură importantă este Alice Claver, o văduvă care și-a câștigat dreptul de a se întreține singură din comerțul cu mătase, chiar în centrul financiar al Londrei. Deși pe plan profesional Alice pare o femeie desăvârșită, în plan familial lucrurile nu stau chiar atât de roz.

Vanora Bennet descrie prin ochii acestor trei femei o capitală londoneză care este devastată de un război intern, scandalurile de la curte specifice vremii și de ce nu, problemele de zi cu zi ale celor mai importante și influente familii din Londra.

Despre această carte au mai scris: Jules, LetMeBorrowYourLipstick și MariaComan. Lectură plăcută!

Puteți găsi prima recenzie din cadrul campaniei vALLuntar aici: http://bit.ly/YQ4qr7

Recenzia face parte din campania vALLuntar, organizată de Grupul Editorial ALL cu sprijinul ROMSILVA în perioada 4 februarie -7 aprilie 2013. Pentru fiecare 15 comentarii la recenziile publicate pe blog la cărţile editurii ALL, aceasta oferă un copac, iar la 20 de comentarii, o echipă a editurii va planta încă un copac. Cartea poate fi cumpărată de aici.

18 comentarii (+add yours?)

  1. simsim
    Mar 22, 2013 @ 23:30:19

    am mai citit cateva recenzii la cartea asta si mi se pare o lectura interesanta. spor la citit si la copacei:)

    Răspunde

  2. Madam Florance
    Mar 23, 2013 @ 01:20:31

    Pare o carte romantică 🙂

    Răspunde

  3. Andra C (@AndraC4)
    Mar 23, 2013 @ 11:05:39

    si eu am cartea in biblioteca si abia astept sa o citesc 😀

    Răspunde

  4. Raluca L.C.
    Mar 23, 2013 @ 12:49:58

    Pentru mine a fost o placere si bucurie totodata sa pot citi acest roman istoric. Iti multumesc pentru comentariu!

    Răspunde

  5. Nicoleta
    Mar 23, 2013 @ 13:03:29

    Interesant sa citesc despre Londra de dupa Razboiul Rozelor. O sa caut cartea.

    Răspunde

  6. don't bring around a cloud
    Mar 23, 2013 @ 13:23:41

    spor la plantat. o zi faina 🙂

    Răspunde

  7. Mihaela Alexandrescu
    Mar 23, 2013 @ 13:25:44

    N-am observat cartea asta pana acum pe site-ul editurii. Dar asta si poate pentru ca nu m-am mai „plimbat” demult pe acolo. Imi place subiectul, sper sa o citesc curand.

    Răspunde

  8. Andreea
    Mar 23, 2013 @ 13:33:17

    Ai scris exact atat cat sa ma faci curioasa in legatura ca aceasta carte :). Imi place foarte mult si intentionez sa o citesc imediat cum termin examenele.

    Răspunde

  9. Alexantza
    Mar 23, 2013 @ 14:35:08

    Mi-a captat atentia, poate voi ajunge sa o citesc intr-o zi. 🙂

    Răspunde

  10. Andreea Toma
    Mar 23, 2013 @ 14:44:51

    Foarte interesanta! Mi-ar place sa o citesc si eu.

    Răspunde

  11. blueroses
    Mar 23, 2013 @ 14:46:09

    Tu si Raluca m-ati facut curioasa in legatura cu aceasta carte, de fapt mai multe de aceeasi autoare. Mi-a deschis ochii campania aceasta asupra mai multor carti si autori cu inspiratie istorica.
    Multumesc si tie pentru recomandare si spor la plantat 🙂

    Răspunde

  12. ilda76
    Mar 23, 2013 @ 15:38:42

    Am notat titlul cartii pe wishlist…

    Spor la plantat copacei!
    Campania aceasta are atatea obiective frumoase!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    Răspunde

  13. Spunsieu
    Mar 23, 2013 @ 16:31:00

    Mi se pare o carte interesanta, genul acesta de epoca mi-a placut intotdeauna

    Răspunde

  14. Lexa
    Mar 23, 2013 @ 17:55:23

    Sună interesant și chiar m-ai făcut curioasă să o citesc. *puts Queen of Silks on reading list*

    Răspunde

  15. alexa
    Mar 23, 2013 @ 18:14:32

    M-ai facut curioasa in legatura cu cartea. Sincer nu m-a atras pana acum.
    Spor la plantat.

    Răspunde

  16. Ada
    Mar 23, 2013 @ 22:57:59

    Nu ma omor eu dupa romane istorice, insa romanul tau pare sa merite o a doua privire…

    Răspunde

Lasă un răspuns

RoBlogs

