Sweet Fest pentru Indragostiti

Revin la subiectul 14 februarie / Valentine’s Day, de data aceata într-o notă mai dulce! După impresia minunată foarte bună pe care mi-a lăsat-o ediţia din 2012, am luat-o pe colega de plimbări Alexa, am înfruntat răceala şi ne-am făcut drum la Hanul lui Manuc, gazda Sweet Fest – ediţia de Valentine’s Day.

Prima impresie pe care mi-a lăsat-o evenimentul a fost de popularitate. La ediţia din noiembrie au avut parte de un spaţiu mai încăpător, la etaj, adică mai mulţi expozanţi, mai mulţi vizitatori. De data aceasta evenimentul s-a desfăşurat la parter, cu mai puţini expozanţi, dar mult mai mulţi vizitatori. Mi-a plăcut că participanţii au luat în serios tematica târgului şi au venit cu produse „branduite” de sezon. Unii au dat frâu liber creativităţii, iar rezultatele au fost pe măsură, aşa cum veţi vedea mai jos. Stephany’s, Cake Shop, Bernschutz & Co. şi Candy Toys sunt doar câteva exemple.

Un alt lucru care a ieşit în evidenţă a fost modul de prezentare. Cele mai populare şi mai aglomerate standuri au fost cele care au impresionat, fie prin aspect, fie prin plasarea produselor sau pur şi simplu datorită personalul carismatic. Le doresc la cât mai multe ediţii şi cât mai multe vânzări 🙂

Lasă un răspuns

RoBlogs

