In 2013

o să-mi meargă mult mai bine decât în 2012! Dacă e să ne luăm după statistici, 2012 a fost „cel mai grozav an din istoria omenirii„, deşi mesajele de sfârșit de an de pe rețelele de socializare tind să contrazică acest lucru. Pentru mine, 2012 a fost un an cu bune şi rele, balanța înclinându-se spre cele din urmă, am luat decizii care i-au surprins pe cei din jur, dar şi pe mine, am dat la schimb liniștea din Sibiu pentru agitația din București. Am reușit să mă las de câteva obiceiuri proaste care îmi dăunau, iar rezultatele au început să devină vizibile. Anul trecut pe vremea asta făceam o grămadă de lucruri care mă țineau pe loc şi am continuat în acest ritm până la sfârșitul lunii mai când am reușit să ies din cercul vicios în care m-am aventurat. Cel mai greu lucru pe care l-am făcut în 2012 a fost fără îndoială să mă las de toate activitățile care mă țineau în loc, dar îmi făceau plăcere. Acum iau parte la activităţi care sunt mai puţin plăcute, din diverse motive, dar îmi sunt folositoare pentru ceea ce vreau să fac în viitor. Iar nu în cele din urmă, ca să fie treaba treabă, am rămas fără laptop. Toate pozele, filmele, cărţile şi aplicaţiile pe care le-am colecţionat în cinci ani de zile le-am pierdut din cauza unei defecţiuni a hard drive-ului.

Vreau să savurez anul 2013 şi să mă bucur din plin de el! De aceea am decis să împărtăşesc cu voi lista mea de dorinţe sau rezoluţii pentru anul următor, iar la 31 decembrie 2013 să dau verdictul: a fost sau n-a fost bun?

Deci, dragă 2013, vreau ca anul acesta să:

1. Fac o excursie în Europa, fiindcă îmi place foarte mult să călătoresc şi să vorbesc cu nativii, care by the way, este cel mai bun mod de a învăţa sau aprofunda o limbă străină. Dacă se poate aş vrea să petrec revelionul 2014 în Londra din această cauză.

2. Citesc +52 cărţi din diverse domenii. Anul trecut am reuşit performanţa să citesc 56 de cărţi, ceea ce m-a bucurat foarte mult. Cu această ocazie am descoperit autori care scriu bine şi am reuşit să termin cărţi pe care le-am început demult şi am uitat de ele.

3. Scriu recenzii pentru cel puţin 20 de cărţi citite în 2013. Anul trecut am reuşit să scriu doar 19 recenzii din cauza crizei de timp şi a licenței care m-a terorizat în prima jumătate de an.

4. Îmi găsesc un job stabil. Mi-am propus același lucru în 201 pentru 2012, dar atunci nu aveam aşa de mare nevoie  de bani şi nici nu conștientizam că lucrarea de licență o să-mi dea toate planurile peste cap.

5. Merg la un concert! Recunosc, nu am fost niciodată la un concert fiindcă nu sunt o mare fană a niciunei trupe. Se mai întâmplă să mi se pună pata pe un artist din când în când, dar entuziasmul este de scurtă durată.

6. Călătoresc în Germania. Studiez germana de 8 ani, dar nu am fost niciodată în Germania, în schimb am fost sase luni în Franța. Sună ciudat, mi s-a mai spus.

7. Scriu mai bine pe blog. Prima dată am vrut să scriu mai mult, dar apoi mi-am amintit că între cele două nu se poate pune un semn de egalitate. Am avut câteva articole bune anul trecut, am avut unele care nu mi-au plăcut deloc, dar am simțit că trebuie să le postez.

8. Particip la mai multe evenimente, fie ele de networking, conferințe de specialitate, mese rotunde.

9. Mă implic într-un proiect de care să fiu mândră, să cunosc oameni interesanți  iar la final să rămân cu sentimentul că ceea ce am făcut nu a fost de prisos. Când spun proiect nu vreau să se înțeleagă activități de voluntariat!

10. Nu abandonez blogul! Din contră, vreau să crească, să îşi găsească un „rost” şi să mă facă mândră că scriu aici 🙂

1 comentariu (+add yours?)

  1. playwithmoneysense
    Ian 04, 2013 @ 17:17:38

    La un 2013 cu toate si mult mai multe :*
    Sent from my BlackBerry® wireless device

    Răspunde

Lasă un răspuns

RoBlogs

