xoxo Gossip Girl!

Sursa: eonline.com

Au fost momente în care mi-am dorit să fiu Serena. Altă dată mi-am dorit să fiu în locul lui Blair, la braţul lui Chuck. Ba chiar mi-am dorit să fiu rebelă ca Jenny. Dar, după cinci ani, a sosit timpul să le zic „la revedere” personajelor care mi-au făcut adolescenţa mai frumoasă şi să îmi găsesc alte seriale în compania cărora îmi voi pierde nenumărate week-end-uri!

Gossip Girl a avut tot ceea ce era necesar unei serii de cursă lungă. Sezon de sezon, am avut parte de iubiri adolescentine, drame puerile, momente de suspans, şi elementul cheie care a ţinut acest serial în viaţă pentru atâţia ani, the one and only secretoasa Gossip Girl, care s-a dovedit a fi cu adevărat surpriza surprizelor! Eu nu o să vă spun cine a stat în spatele unui monitor şi le-a făcut zile fripte personajelor voastre preferate. Pentru a elucida misterul va trebui să vă uitaţi la fiecare episod, încercând să vă daţi seama cine se află în spatele celui mai popular site de bârfe din New York. O să rămâneţi surprinşi!

Iar acum, pentru ultima dată,

You know you love me,

xoxo Gossip Girl!

4 comentarii (+add yours?)

  1. Lexa
    Dec 28, 2012 @ 11:51:03

    Unul din cele mai proaste seriale din categoria serialelor proaste. Așa cum Hollywood ne-a obișnuit, mai mult sex, mai puțină substanță. Și-au bătut joc de povestea originală din cărți și au șters orice farmec al personajelor, mai ales pe cel al lui GG care este făcută să rămână un mister. Mă bucur că s-a terminat. Anunță mai departe că există niște cărți (13) apărute încă din 2008 din care chiar se pot învăța niște lecții de viață.

    XOXO

    Răspunde

Lasă un răspuns

RoBlogs

