Sweet Fest, un festival dulce

Câteodată am poftă de ceva dulce, dar niciun produs de pe raft nu mă ademenește să-l încerc. Aș vrea să gust clătitele cu nucă și fructe de pădure de la Clătităria din Sibiu, am o poftă nebunească să gust cozonacii umpluți cu nucă pe care mi-i pregătește bunica la cuptorul din spatele casei, sau de ce nu, de negresele lunare pe care mi le trimite mama, însă de ele mai multe ori rămân cu amintirea lor până reușesc să mă deplasez în locul cu pricina.

Altă dată se ivește câte un „festival” organizat sub formă de târg la Hanul lui Manuc, unde dulcele este stăpân și îți dorești să nu mai pleci niciodată. Cel puțin eu așa m-am simțit când am fost în sâmbătă la Sweet Fest, ediția de iarnă. Când am văzut marea de dulciuri nu știam ce să aleg prima dată: un pahar de la fântâna cu ciocolată, dulceața de lapte cu cafea, sau ciocolata albă în model iPhone…

După un tur de forță pe tărâmul dulciurilor, la ultimul stand mă aștepta cafea de toate soiurile și aromele posibile. Desigur, piesa de rezistență a standului a fost … ce credeți …. Cafeaua Vampirului (în poze) !

Pentru cei care nu au avut drum prin Centrul Vechi, vă las să vă delectați cu pozele de mai jos 🙂

2 comentarii (+add yours?)

  1. wish2go
    Noi 27, 2012 @ 23:47:27

    Cum am scapat eu un asa eveniment „dulce” 😦

    Răspunde

  2. Trackback: Sweet Fest pentru Indragostiti « Stropi de Culoare

Lasă un răspuns

RoBlogs

