Mania marului american

Pentru mine joia este o zi cât se poate de banală. Nu am cursuri joia, deci nu -mi pun ceasul să sune. Mă trezesc când vreau, am timp să-mi citesc toate mail-urile și să mă delectez cu cele mai variate știri de pe facebook și twitter. Azi n-a fost așa. De la prima oră tot news fees-ul de pe facebook era inundat de o știre care a bătut chiar și uraganul Sandy: Se lansează IPhone5 în România!!! O știre mai senzațională ca Dan Diaconescu în direct și-n reluare. Unui fan Nokia, ca mine, îi este mai greu să înțeleagă de ce este IPhone5 mai tare decât Nokia, pe care poți să-l scapi pe jos, să-l arunci în lac sau să-l dai unui copilaș de  ani să se joace cu el. Nokia va rezista, lucru pe care nu pot să-l spun și despre IPhone5 care la cel mai mic contact nedorit o să te lase decuplat de realitate și cu o gaură cât se poate de mare până la următorul salariu. Unii o să spună că Iphone-ul bate orice Nokia pe partea de soft. Din nou, îmi pare rău să vă anunț că pe ăsta mic și pricăjit al meu rulează cu ușurință Y! Messenger, facebook, twitter, chiar și foursquare. Deci nu prea văd la ce mi-ar folosi un Iphone, când Nokia îmi oferă tot ce am nevoie 🙂 Până la lansarea din seara aceasta românii au mușcat din batoanele de inspirație și s-au pregătit cum au știut mai bine pentru lansarea celui mai tare telefon mobil din 2012. Rezultatele, mai jos:

 

P.S. Time New Roman susține lansarea IPhone5

Lasă un răspuns

RoBlogs

