Top 5 cărți citite de români @ Bookblog

Un articol de pe Bookblog zice în felul următor:

… titluri se află în lista preferințelor românilor; pe unele le citim la școală, pe altele ni le oferă părinții…oricum cred că fiecare dintre voi regăsește măcar un titlu citit în acest Top 5.

Eu am bifat patru dintre ele, voi ?

Pe aripile vântului – Margaret Mitchell
Biblia 
Moromeții – Marin Preda
Cel mai iubit dintre pământeni – Marin Preda
Cei trei mușchetari – Alexandre Dumas

Cu ce cărți credeți că am putea lungi această listă ?

Sursa: www.forbes.ro
Sursa foto: www.usadailyreview.com

Eu am bifat 3 cărți din 5, dar nu asta am trebuie să vă intereseze. La o analiză mai atentă studiul arată că românii se află departe de a fi un popor avid de cultură, iar acei puțini răsfoitori de cărți se îndreaptă spre romane celebre, cum este cazul romanelor Moromeții sau Pe aripile vântului. Mai mult, în această listă nu se regăsește nicio carte scrisă în ultimii 20 de ani. Voi ce credeți?

Lasă un răspuns

RoBlogs

