Fata noua

Zilele trecute mă uitam la blog, iar ceva mă săcăia. Îmi vinea să îl arunc la gunoi și să o iau de le început. Ba nu-mi plăcea numele, ba coloanele erau prea înguste, iar textul mă deranja. După ore bune de analiză mi-am dat seama că de fapt ceea ce mă dernaja nu erau aceste detalii minuscule, ci imaginea de funal. Albastrul puternic, în combinatie cu nisipul mă duceau prea mult cu gândul al vara care a trecut și la toate nopțile petrecute în liniște, fără niciun fel de stres. Inițial am vrut să pun o imagine care să aducă a toamnă, dar wordpress-ul este sărăcuț în astfel de imagini, iar eu nu intenționez să bag bani în blog cât de curând.

Până la urmă am rămas la tema aceasta care nu mă duce cu gândul la vreun anotimp. Este plăcută și feminină. Exact ceea ce îmi doresc eu acum. Deci, să începeți să vă obișnuiți cu ea! O să fie prin preajmă o perioadă 🙂

Lasă un răspuns

RoBlogs

