Seriale noi

Când eram mică, nu treceam zi în care să nu aud faimosul slogan „3 la 10.000 (ROL)” sau obiectul X este „3 în 1”. Cei de la canalul ABC (SUA) par să fi avut aceeași idee când au realizat spotul de mai sus de promovare a celor trei seriale, care nu au nici cea mai mică legătură între ele. Unul este inspirat din cările de povești pentru copii, al doilea este o dramă din zilele noastre, iar la al treilea serial este tot din categoria SF. Încă nu am apucat să mă lămuresc.

Cert este că scamatoria le-a iesiț, cel puțin în cazul meu. Dacă până acum mă uitam doar la unul dintre seriale, acum toate se află pe lista mea „de urmărit” pentru perioada următoare. Vizionare plăcută. Mie o să-mi placă cu siguranță 🙂

Lasă un răspuns

RoBlogs

