Blog a vara

Astăzi mi s-a atras atenția că nu am mai scris pe blog de mult timp. Când am întrebat ce anume înseamnă mult, am fost redirecționată către calendar… +2 săptămâni de absență. Nu tu articole, poze, evenimente, clipuri… nimic!  De ce? Am un raspuns simplu și scurt. E vară!

Până acum a fost singura perioadă a anului în care mi-am permis să mă relaxez, să nu mă trezesc cu grija că am întârziat la un curs (sau și mai rău un examen!), fără să-mi facprobleme că nu am timp pentru mine. În ritmul acesta a trecut aproape jumătate de vară.

Mi-au ținut de urât cărțile necitite pe care s-a pus praful de la atâta așteptare, acompaniate de cel mai nou album al formației Linkin Park „Living Things” și din când în când un film sau serial.

Au mai rămas cinci săptămâni din vara aceasta minunată. Oare cum să le petrec?

Lasă un răspuns

RoBlogs

