Articol din miez de noapte

Azi noapte am făcut greșeala de a bea Cola (da, din nou) și să nu mă pot concentra asupra lucrării de licență, așa că am deschis managerul de marcaje, plin de linkuri salvate și necitite, dornice de puțină atenție. Unele dintre ele merită să fie recitite, altele au fost șterse imediat după ce am citit titlul. În astfel de momente mă ]ntreb ce era în capul meu de le-am salvat.

Citesc cam tot ce îmi pică în mână sau apare linkuit pe facebook. De obicei sunt articole din domeniul relațiilor publice, educațional, economic sau social. Câteodată mai deschd și o știre de la ora 5, dar foarte rar, dacă nu am altceva mai bun de citit. Ieri seară am redescoperit o parte din articolele care merită citite, recitite, discutate și rediscutate.

Am început cu un articol despre Cum măsurăm valoarea unui blogger? care explică elementele ce stau la baza unui blog de succes.  Nu oricine poate atinge performanță în mediul virtual, dar prin urmărirea câtorva pași simpli s-ar putea sa ajungi în lista lui Zoso, Arhi su Chinezul. Și ca să nu uit Trafic+Abonați+Zelist&Influență = Blog de A-list. Aceeași poveste o găsim într-un limbaj mai puțin specializat în Bloggerii din liga mare.

Dacă la Eurovision se premiază talentele din industria muzicală, la Canne se aplaudă starurile de cinema, așa si industria comunicării și a relațiilor publice acordă premii celor mai mari și mai tari din domeniu. Mai multe detalii despre premiere și condițiile de participare se găsesc pe site-ul Capital.

Visul absolventului proaspăt ieșit de pe băncile facultății este găsirea rapidă a unui loc de muncă, de preferabil într-un post de conducere, care, după părerea unora, este cel mai ușor lucru pe care îl poate face oricine. Adevăratul manager este însă cel care se confruntă cu probleme și le găsește soluții. Unul dintre cele mai neplăcute cazuri este atunci când sesizezi lipsa rezultatelor și trebuie să iei măsuri. Ce faci?

Multitasking-ul ne dă tuturor dureri de cap, dar ai încercat vreodată să faci fiecare activitate pe rând, fără a te complica. Pe HBR am găsit un articol despre o astfel de strategie.

Lasă un răspuns

RoBlogs

