Fanta, Cola, Bere cu un strop de zmeura

În dreapta mea stau deschise cărțile din care trebuie să-mi scriu licența. Prăfuite, umplute de litere înghesuite între ele, pline de desene din cele mai diverse, așteaptă să mai fie răsfoite încă o dată de minți curioase, flămânde de informații. Agenda cu planurile pentru săptămâna viitoare stă în poală, dar mă incomodează. O arunc pe o masă alăturată acompaniată de diverse instrumente de scris. Ecranul este sufocat de multitudinea de iconițe și fișiere deschise, iar câteodată am impreisa că este mai obosit decât mine. Îl înțeleg, nici mie nu-mi convine situația, dar lucrarea de licență trebuie terminată!

Dacă săptămâna trecută a mers totul strună, reușind să mai trimit material coordonatorului, în ultimele zile am pierdut teren la acest capitol. Inițial somnul îmi făcea mari probleme. Mă obișnuisem cu 8 ore de somn pe noapte, dar a trebuit să renunț la ele din diferite motive. Le-am înlocuit cu o sticlă de 2,5 de Cola. Proastă alegere. Am renunțat la ea pe la mijlocul săptămânii.  Oricât de mult încercam să mă concentrez pe materialele pe care le aveam de citit, tot nu reușeam. mintea mea era în altă parte. La cursul festiv. Ieri, după terminarea evenimentului, am ieșit seara în oraș cu prietenii să   celebrăm terminarea celor 3 ani. Seara a fost ca băutura pe care am servit-o, bere cu gust de zmeură.

Mi-am zis că o să recuperez în week-end și uite-l că a venit, iar eu m-am apucat să scriu pe blog, deși am zis că am lucruri mai bune de făcut. Acum a trecut la fanta cu gust de lămâie, poate îmi mai trezește interesul pentru licență, termenul limită se apropie vertiginos.

Lasă un răspuns

RoBlogs

