5 Motive pentru Timeline

De 2 ore sunt fericita posesoare a unei interfețe tip „Timeline” de pe Facebook. Sunt fericită să sun că nu a fost nevoie să port lupte cu aplicații de îndepărtare a noii interfețe, a fost ceea ce mi-am dorit și nu am motive să dau înapoi.

Lăsând la o parte încărcarea greoaie a site-ului, aplicația Timeline are o serie de avantaje. În continuare voi detalia 5 dintre acestea.

1. Cover Photo – este motivul principal pentru care am trecut la noul aspect. Coverul servește la personalizarea și estetica paginii de profil. Acum totul depinde de cât de inventiv ești și ce mesaj vrei să transmiți prin acesta. Prima mea poză de acest fel este cea de mai jos. Consider că este foarte drăguță și mă caracterizează destul de bine.

2. Cronologia – sau Timeline, pe englezește. Chiar dacă nu ne place, acesta poate fi de folos la regăsirea unor aplicații și poze de mult uitate (pierdute!) printre milioanele de știri. Plus, îți poți vedea data la care ți-ai creat contul pe rețeaua de socializare. Cu această ocazie am aflat că data creării paginii coincide cu data de „naștere” a organizației studențești din care fac parte. Iubita mea LSFLA 😀

3. Harta – absolut genial! De acum, în loc să folosesc nenumărate aplicații pentru a pune pe hartă locurile prin care am trecut/poposit, totul este mult mai simplu. Trebuie doar să selectez locația, iar din harta de pe profil pot vedea toate locațiile, respectiv pozele realizate. Este prea simplu.

4. Life Events – de mult mi-am dorit un astfel de calendar online în care să țin o evidență a evenimentelor la care am participat de-a lungul timpului. În loc să umblu cu un teanc de foicele și carnețele după mine, pot doar să apăs pe butonul „particip” al evenimentului, iar facebook nu va uita niciodată.

5. Și nu în cele din urmă Secțiunea Info/Despre mine! Aceasta este organizată mult mai profesional și (foarte!) pe placul angajatorului. Astfel, în partea stângă se poate vedea un CV complet cu numele organizației unde ai lucrat, denumirea proiectului, perioada, descrierea, etc., iar în partea dreaptă se poate găsi un rezumat al CV-ului. În plus, relațiile de familie nu mai apar e prima pagină, sunt incluse tot în secțiunea de info. Cu partea din urmă nu sunt tocmai mulțumită, deoarece nu văd rolul relațiilor familiale în partea profesională a paginilor.

Sper că v-am stârnit curiozitatea pentru noua interfață, iar dacă nu ați instalat-o, să o faceți chiar acum. Merită din plin.

Lasă un răspuns

RoBlogs

