Picanterii de Bucuresti

În ultimele zile calculatorul meu nu a reușit să dea un randament cât de cât acceptabil, motiv pentru care u am avut timp să îmi citesc toate mail-urile. Așa că azi dimineață când am deschis căsuța, aceasta conținea un munte de mesaje, care abia așteptau să fie citite.

Unul dintre ele mi-a atras atenția în mod special: Picanterii de București!

Evenimentul va avea loc în curtea Muzeului Municipului București. Aici puteți găsi mai multe detalii.

Lasă un răspuns

RoBlogs

