5 Metode de a sta treaz la curs

Fie că ai petrecut toată noaptea în club sau te-ai jucat WoW până dimineață, iar a doua zi trebuie să te duci la curs, că se cere să ai prezență, s-ar putea să-ți fie un pic cam greu să stai treaz.

De aceea este necesar să înveți câteva tehnici de a te descurca și să nu devii ținta profesorului.

1. Scrie

Tot ce-ți trece prin mite. Poate fi o scrisoare, tema pentru altă disciplină sau orice altceva își trece prin cap.

2. Desenează

Flori, maimuțe, corpuri geometrice. Nu contează. Orice numai să nu distragi atenția persoanei aflate pe podium.

3. Stârnește discuții

… cu profesorul! Mi s-a întâmplat să mă intereseze un anumit subiect, chiar dacă nu eram tocmai în apele mele. M-am prins de o idee și am continuat să dezbat subiectul, chiar dacă nu am fost atentă de la început..

4. Energizante și cofeină

Chiar dacă sunt dăunătoare, acestea sunt un bun stimulent și te pot ține treaz în tot felul de situații.

5. Stai acasă!

Ați citit bine. Stați acasă! Îți vei face un bine nu numai ție, cât și celorlalți. Chiar dacă înseamnă să îți faci o absență, este mai bine să rămâi în zona ”safe” decât să ieși în evidență prin sforăit sau

Lasă un răspuns

RoBlogs

