Proiect

Astăzi am observat că au trecut aproape două luni de când am început să rescriu pe blog și continui să fac asta. Totuși este greu să continui să scrii tot timpul posturi, mai ales atunci când nu ai timp, sau te presează licența. Așa că m-am gândit să mă apuc de o provocare care umblă în rândul bloggerilor, un writting challenge.

Writting challenge-ul pe care mi l-am ales este legat de scrierea de articole. Astfel mi-am propus ca timp de 31 de zile să scriu câte un articol în fiecare zi. Ambiții de genul acesta sunt specifice persoanelor care au venituri 100% din blogurile lor. (Eu nu fac parte din categoria asta.) Problema este că încă nu m-am decis la subiectele celor 31 de posturi, dar ideea rămâne 😀 !

Lasă un răspuns

RoBlogs

