Vacantaaaaa

Uraaaa! Am bifat încă o sesiune de examene epuizantă încărcată cu nopți nedormite, consum excesiv de cola – deși sunt mândră să spun că nu a fost nevoie să apelez la energizante și cafea, 😛 manechiura mutilată. Pe scurt, sesiunea scoate tot ce e mai rău dintr-un student! Iar dacă nu mă credeți, stați liniștiți, o să vă vină în curând rândul!

În săptămâna și un pic ce mi-a mai rămas din vacanța dintre semestre, mi-am propus să citesc, mult, cât mai mult, cel mai mult! Pe durata liceului mi-am dat seama că îmi place foarte mult să citesc. Ajunsesem într-o perioadă să citesc cu lanterna pe sub plapumă, eram ceva de speriat. Și îmi plăcea. Dar cum toate lucrurile au un sfârșit, așa s-a întâmplat și cu pasiunea mea. Am ajuns la facultate, unde am făcut cunoștință cu lista de cărți pentru cursuri, documentarea pentru seminarii și s-a ales praful de tot. Week-end-urile se duceau pe ieșiri, teme, petreceri nesfârșite, în timp ce foile de beletristă au fost date uitării.

În această mini-vacanță mi-am propus să mai tai din lista de cărți în așteptare, motiv pentru care am ales să citesc următoarele cărți:

  • Napoleon HILL – De la idee la bani
  • Bruce CHATWIN – Auf dem schwarzen Berg (germană)
  • Heinz KONSALIK – Die Erbin (germană)
  • Heinz KONSALIK – Der Gentleman (germană)
  • Thomas MANN – Buddenbrooks (germană)

La acestea se adaugă încă patru cărți despre relații publice pe care nu intenționez să le enumăr acum și nu reprezintă o prioritate (momentan).

Dacă ești student îți urez să ai o vacanță plăcută, și cât mai relaxantă!

Lasă un răspuns

RoBlogs

